Thailand

Japp, jag vet nu vart det as länge sedan jag bloggade. Men jag har haft fullt upp..
Jag har inte orkat. Men nu närmar sig Thailand med stormsteg och det är bara 23 dagar
kvar tills vi åker.

Jag har spanat in lite bilder på White sand beach och det ser verkligen jätte mysigt ut!
Vi längtar verkligen och efter ett skit år förtjänar man kanske att starta det nya på ett
toppen sätt!

Jag hatar vintern, jag hatar att det är blött, kallt och grått. Säg vad fan ni vill om det, Det är kul
för barnen? Rör inte mig i ryggen då jag inte har några egna. Men jag kan tänka mig som förälder
vilken skit det är EGENTLIGEN, blött i hallen, blöta kläder, skor osv som ska torkas men som förälder
får man väl räkna med det. En egen åsikt bara så säg vad ni vill om det.

Nu ska vi se då om jag kan göra en uppdatering på vad som hänt under tiden jag inte varit aktiv.
Hmm...
Jo jag kan säga det att det inte blev någon flytt trotts allt, det blev för mycket krångel så
vi la det på hyllan istället och möblerade om våran lägenhet så det blev som ett helt nytt hem
vi är super nöjda! =)

Jul och nyår firades hemma hos mina föräldrar, super mysigt.

Vi har vart i Dalsland och hälsat på Min fina svärmor och Tobias syster.

Vi har haft Ebba och Tilde ganska mycket, alltid lika roligt att ha dem hemma. Kloka barn
och till dem bär det även av till på söndag för firande av Ebba som fyllde år i början av året.
=)

Annars har det inte hänt så mycket, just nu känns allt så himla bra och vi går emot ljusare tider:)


Hoppas ni får en mysig kväll, tänd lite ljus och ta en kopp thé i denna skit årstiden. =)

Kommentera här: