4 dagar.

Hej mina kära vänner.

Sist jag skrev så kändes livet på topp, och det är det väl egentligen nu med men..
Den senaste veckan har jag känt mig så jävla depp  Jag är bara nedstämd, trött
och känner mig helt tom i skallen, har ingen lust till någonting. Och som det känns
just nu, just här och NU denna sekund har jag till och med tappat lusten för att
åka till Thailand.

Tror jag är stressad, stressad för allt som händer och sker och allt som måste fixas.
Och nu är det helg och då kan man inte göra ett skit åt de där "måstena" och då driver
det på ännu mer än vad de gjort under veckan. Stressad och rastlös så kan knappt
sova och ont om tid.

Jag hatar TID. Jag har sett fram emot denna resan sen Juli, allt är bokat och betalt,
vi har en jätte fin svit på ett av Koh Changs fina hotell på White sand beach.
Och lusten är borta. Jag vill gräva ner mig, ligga i sängen o bara ligga bort timmarna.

Ja, det kom ett sånt där klago - tyck synd om mig inlägg nu, men jag kräver ingen
respons. Jag vill bara få ur mig detta, har inte direkt någon att prata med heller mer
än Tobias och för honom börjar det bli lite mer av ett "Tjatigt" beteende med tanken
på att det sitter i sen förra veckan + att han vet att de här måstena inte går fixa nu
när det är helg.. Jo, jag med men jag kan inte varva ner.

Jag vill skriva något positivt också, men kommer inte på något. Hoppas inte detta
inlägg tynger ner er, vet hur dålig energi sprider sig.

Jo något positivt har jag ju så klart, jag älskar Tobias.. Det vet ni ju redan men..
Han är verkligen ljuset i mitt liv och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom.
Vi har våra bra och dåliga dagar precis som alla andra förhållanden men den
senaste tiden har det varit många fler bra än dåliga. Och det gör mig faktiskt jätte
glad. Det finns inga tomrum i mitt hjärta inte, Tobias tar upp alla platts:)

Känns som jag bara skriver på och inte fattar vad jag själv skriver egentligen..
Jag ville bara skriva och avlasta huvudet lite.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: