2 dagar..

Då var vi där igen, det här med sömnen just nu alltså.. Får väl vara vaken tills jag somnar istället för att fokusera på att sova. Just nu känner jag mig sådär super snygg. Röd/bruna ringar runt ögonen, slipper sminka mig idag, Gött väl! =)

Dagarna tickar ner..

Har inte hänt ett skit sen sist jag skrev sist. Det enda vi har gjort under helgen är att vi vart o hälsat på Tobias farmor och sen vart och tänt ljus vid svärfars grav.


Idag känner jag mig lite gladare i alla fall så det är väl bra antar jag. Idag tänker jag inte tillföra ett skit, ska bara ligga i soffan och kolla på TV o dricka massa kaffe. Tur Jamie Oliver håller mig sällskap i TVrutan snart =) Åh just de, ska fixa det allra sista med Thailand grejerna med.. Sen ingenting.

Hoppas ni får en fin dag  ! =)

Kommentera här: