LöveIt!

Hej mina vänner,
nu ar jag äntligen fått mig en dator.. Drog och köpte den igår och den gör preciiiis det jag vill den ska göra! Så, jag är riktigt nöjd=)

Igår var min dag fullproppad med saker att göra, var för en gångs skull en bra start på veckan.
Vaccinera mig, köpte dator, träffa syrran o käka lite lunch, hade möte med min handläggare på skolan
sen drog jag till mina fina, Isabella och Albin.

Det är så roligt nu, Albin är min väns son och nu har han börjat prata som en tok, mer meningar än ord och det går så fort! Känns som om de var igår han försökte ställa sig upp och bara gick några få steg. Snart börjar väl min syster son Rasmus också göra det, ser verkligen fram emot den dagen. :)

Beställde en ny klocka från Rockastella igår som kommer på posten vilken dag som helst det ser jag fram emot, den kommer göra sig fin kring min handled. Om nu undrar över Rockastella så kika in @rockastellaa på Instagram.

Nu tar jag natta.

 
 
 

Kommentarer:

1 Emma:

@rockastellaa (med två a) ;)

2 Emma:

Skickade den förut förresten. :)

Svar: ooooh då kommer den nog i morgon eller på fredag, spännaaande :):) åh.. ska se om jak kan rätta till ;)
Jonna Axelsson

Kommentera här: