Fredag

Bästa dagen på hela veckan, idag kommer min kärlek hem :) Dagen börja bra ändå, vaknade inte ensam utan hade ju syrran här i natt. Gick upp vid 08 och gjorde frukost sen gick jag o la mig igen behövde en halvtimme till för att vakna. Så ringde min svägerska och väckte mig. Helt okej då vart jag mycket piggare. Så hämta hon en bok, jag bryggde kaffe och nu sitter jag här efter att ha spånat igenom Aftonbladet.

Hitta en sida om drycker som kan vara intressant för en som precis börjat en viktresa.
Läs gärna.

http://viktklubb.aftonbladet.se/v4/mat/openarticle/16104036/?refpartner=aftonbladet_viktklubb_1.3176736_mittspalt
 
Idag ska jag bara plugga och städa, blir inget märkvärdigt tills att Tobias kommer hem, hoppas han kommer lite tidigare så vi kanske kan hitta på något då. Men vi får se.

Kommentera här: