Bra dag.

Idag kommer det bli en bra dag, det känner jag på mig.
Har precis vart ute och gått med min svågers hund, en av de sakerna jag uppskattar att få göra nu när jag bara är hemma och har absolut inget annat för mig. Idag kommer min lillasyster Julia till mig, ska nog sova över hos mig o det kommer bli mysigt=) Vi ska nog baka lite o så sen, tänkte eventuellt baka en tårta till Tobias eftersom han fyllde år i söndags o jag inte hade nån möjlighet att göra en just då.

Har ännu inte kommit på nån bra present.. Jag vet att han typ "Dyrkar" Superman (Inte på det där töntiga sättet..).
Så har kikat efter nått sånt på stan men det finns inte.. Skulle kunna ha beställt något men då hade det tagit  tid..
Hittade en Tändare med hans namn på.. Ehee... Det är det enda.. Så bara för att det ska bli något mer typ tog jag ut en målning ur en ram och satte dit fuuullt av kort. Det blev ganska schysst.. Har fått så himla många fina bilder av Emma och har velat få upp dem så länge nu men inte riktigt haft ramar till det och Tobias har ju velat ha upp allt med. MEN då var det bara det att alla bilder inte räckte till så jag fick ta några från min livslinje också.. Asså.. Då blev den genast till oss bägge.. Så, nu har jag fastnat.

Imorgon kommer han hem, ska bli skönt att se hans fina ansikte :). Sen kommer det nog att bli en lugn helg, ska vara barnvakter till Ebba och Tilde på Lördag så skulle eventuellt Tobias mamma komma. Så blir en såndär mysig helg:)

Fick precis ett samtal fån Susanne på jobbet och på måndag börjar jag jobba igen, ska bli himla skönt, nu längtar jag faktiskt!

Ska sitta här ett tag till sen ska jag börja städa, om det blir lyckat bak ikväll uppdaterar jag sen :) Hoppas att ni får en jätte bra dag och att solen skiner på er med.


 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: