Trött..

Huja, dagen började med att jag vaknade 06.30 och jag skulle börja 07.30, vart bara upp och hoppa och slänga ihop något jag kunde äta under dagen i farten med att jag kläde på mig.

Jag var på jobbet 07.20. Slutade 17.00.. Efter att ha sovit fåtal timmar under natten blev PW till och från jobb + jobb ganska utmattande för mig idag. Jag har haft sovmorgon typ varje dag under 1.5 månads tid nu. Har ju börjat vid 13 i skolan så har inte vart några tidiga mornar där heller..
Bara att bita i det sura och hoppa på tåget, härligt i varje fall även om jag är trött nu.

När jag kom hem slängde jag ihop en lätt köttgryta med massa goda nyttigheter därefter fastnade jag vid tonårsbossen på tv.. Vet inte varför jag lyckas fastna för detta program men så är det i alla fall. Snart är det paradishotell och det är också något jag gillar utan att veta varför egentligen. Det blir väl bara så.

Till helgen kanske början på min hemlighet inleds, jag hoppas på det i alla fall.. Vi får se ;)

Just nu är jag sådär jobbigt Tobiassjuk.. Jag längtar jätte mycket efter honom redan och vill bara han ska vara här nu. Men men, snart fredag igen.

I morgon ska jag bara plugga sen ska jag till skolan på Onsdag som i vanlig ordning.
Sen till veckan ska jag passa goingarna Ebba och Tilde, det ska bli helmys!! Så det längtar jag verkligen efter.;)

Nu tänker jag bara ligga här i soffan och slappa resten av kvällen, nått annat orkar jag inte sååå..
Natti på er.

Kommentera här: