TisdagOnsdagTorsdag

Jodå, I tisdags sprang jag ju ner till stan och träffade Bella o Albin. Vi gick till Waynes och drack kaffe, hel mysigt,
Därefter drog jag hem, skulle ha vart ut och gått med Lexus men Andreas ställde in det så jag drog upp till fam.Krekola för att umgås vidare,

Idag tillbringade jag hela dagen hos mina föräldrar, ibland är det bra skönt att bara komma dit o bara vara.
Mina föräldrar åkte till Göteborg för övernattning innan resa till Kanarieöarna i morgon men stannade kvar en stund till och myste till en film med min syster Julia. Har inte gjort så mycket mer än detta..

I morgon jobbar jag lite extra och då ska vi även på julbord, gud vad gött! Känns dock lite tidigt för julbord nu men det är ju ändå December.. :)

Sen är de fredag och då blir det lite mer jobb + att Tobias kommer hem på kvällen.

Nu måste jag ta natta om jag ska orka med morgondagen. Hoppas ni haft en fin dag!

Kommentera här: