Levande

Idag känner jag mig sådär extra levande. Idag har jag mått bra, mår bra ännu.
Jag har haft en fantastiskt rolig dag på jobbet idag och alla skratt var väl behövande, även om man kommer ha ont i varenda muskel i morgon. Tack som fan Emma för en helvetes rolig dag!! Kommer aldrig glömma den :)

Och skratten utbrast under små hemma träningar, små enkla saker.. Jag är verkligen dåligt tränad.. Jag måste verkligen komma igång med träning, detta går ju inte.. Kan inte ens göra armhävningar, slår luften när jag gör situps och bakstavligen flyger av en såndär träningsboll ( Vad de nu heter) När det kommer till balans..

SÅ det får fan bli skärpning på detta, det går ju inte bara promenera...

Hoppas ni andra haft en fin dag och att ni får en fin fin helg :)

Kommentarer:

1 Emma:

Jag har träningsvärk i mina lår och armar! Hahahah

Kommentera här: