Avslöjande.

För ett tag sedan nämnde jag att något kommer hända inom ganska snar framtid, nu kan jag avslöja vad det är då allt så gott som är klart, vi ska byta lägenhet, till huset tvärs över. Kommer bli riktigt skönt då vi kommer få det större. Ser verkligen fram emot det fast vi älskar denna mene.. Vi kommer nog trivas därmed! =)

Som senast vid 13 idag sa jag till Emma på jobbet att; Nu ska jag fan inte äta nåttt onyttigt tills att vi åker. Blir bara kött ock kål för min del. O vad var jag inte sugen på att göra efter jobbet idag då? Jo, baka cupcakes.. Så nu har fröken tryckt i sig både smet och frosting så det känns som allt ska komma upp igen. Gött blev det i alla fall..

Snart ska jag gå ut och gå med Lexus sen ska jag se på ett efterlängtat avsnitt av Mentalist.

Ha en trevlig kväll allihopa!!
 
 
 
 

Just de!! Fick mig en helhärlig mössa av Emma idag, tycker den matchar både det ena o de andra ;)
Klockan från Rockastellaa såklart ! :)
 

Kommentarer:

1 Emma:

Hihi. Nog dags för halsband och ring i leopard också. ;) Haha.

Svar: hihi jag har funderat på det, ska hålla utkik för de stora leopard ringarna nu med om du skulle få in igen :) Skulle verkligen sitta fint tillsammans med klockan =)
Jonna Axelsson

2 Emma:

Jag har ju dom. :)

3 Emma:

Nu va det att längesen du blogga. :p

Kommentera här: